Taalkeuze (via Google Translate)

nl Nederlands

Complimenten en klachten

Klachtenprocedure Stichting OCO

Onze cliëntondersteuners proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of er sprake is van een klacht. Laat het ons weten, want wij leren graag van u.

Let wel: de cliëntondersteuners zijn geen adviseurs, u bent verantwoordelijk voor uw eigen keuzes. Wij kunnen dus enkel klachten behandelen gericht op het gedrag (de dienstverlening of bejegening) van de cliëntondersteuner.

Klacht indienen

Wanneer u een klacht heeft kunt u dit kenbaar maken aan het bestuur van Stichting OCO door een e-mail of brief te sturen. Ook kunt u de klacht achterlaten op onderstaand formulier.

E-mailadres: bestuur@stichtingoco.nl
Postbus:

Complimenten?

De cliëntondersteuners horen natuurlijk graag als zij hun werk voor u goed gedaan hebben! Dat mag u aan uw cliëntondersteuner zelf vertellen, maar ook aan het bestuur via bestuur@stichtingoco.nl of via onderstaand formulier.

Klachtenformulier