Taalkeuze (via Google Translate)

Complimenten en klachten

Klachtenprocedure Stichting OCO

Onze cliëntondersteuners proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent of er sprake is van een klacht. Laat het ons weten, want wij leren graag van u.

Let wel: de cliëntondersteuners helpen u bij het vinden van goede zorg en beantwoorden vragen over wonen, werk, geld en veiligheid. U bent verantwoordelijk voor uw eigen keuzes. Wij kunnen alleen klachten behandelen die gaan over de dienstverlening of hoe de cliëntondersteuner met u om is gegaan.

Klacht indienen

Wanneer u een klacht of opmerking heeft, kunt u dit kenbaar maken aan het bestuur van Stichting OCO door een e-mail of brief te sturen. Ook kunt u deze achterlaten op onderstaand formulier. Het bestuur vergadert eenmaal per drie weken, hierna zal een afgevaardigde van het bestuur contact met u opnemen.

E-mailadres: bestuur@stichtingoco.nl
Postadres: Stichting OCO
t.a.v. voorzitter K. de Rijk
Meulekamp 14
7964 KZ Ansen

Complimenten?

De cliëntondersteuners horen natuurlijk graag als zij hun werk voor u goed gedaan hebben! Dat mag u aan uw cliëntondersteuner zelf vertellen, maar ook aan het bestuur via bestuur@stichtingoco.nl of via onderstaand formulier.

Klachtenformulier