Taalkeuze (via Google Translate)

Nieuwe collega

Half november is onze nieuwe collega Diane Goeree gestart als cliëntondersteuner bij Stichting OCO De Wolden. Daar zijn we heel blij mee! Ze stelt zich graag even aan je voor:

Ik ben Diane Goeree, 43 jaar, getrouwd en wij wonen samen met onze 2 dochters in Nieuw-Buinen (Drenthe). Ik ben half november gestart als cliëntondersteuner bij Stichting OCO.

In mijn vrije tijd speel ik graag voetbal en onderneem ik leuke dingen met mijn gezin en vrienden en ontspan ik van een heerlijke wandeling in het bos met onze hond Charly.

Mijn ervaring in ondersteunende rollen in de financiële dienstverlening kenmerken mij als een echte “regeltante”. Als spin in het web zorg ik dat ik altijd overzicht houd in complexe situaties. Van nature ben ik nuchter, invoelend maar realistisch en transparant in mijn adviezen. Hierbij heb ik altijd een open en toegankelijke houding en wil daarmee graag alle inwoners in De Wolden aanspreken, zodat ze zich gehoord en gewaardeerd voelen. Ik hoop ze te mogen bijstaan vanuit mijn rol als cliëntondersteuner.

De afgelopen periode heb ik met name op het WMO-vlak, revalidatietrajecten en de begeleiding naar de WLZ mijn kennis kunnen inzetten en hiermee veel mensen mogen ondersteunen in de complexe wet- en regelgeving en het vinden van de juiste oplossing.

Door mijn persoonlijke ervaring als mantelzorger weet ik ook waar je tegenaan loopt en ik zet mij dan ook graag in voor de inwoners van De Wolden om samen te zoeken naar een goede oplossing voor je vragen. Ik sta hierin naast je zodat je het niet alleen hoeft te doen want samen komen we verder!